millieevanilliee

Alla inlägg under mars 2013

Av Matilda - 29 mars 2013 22:43

Hej! Så jag har inte bloggat för jag håller numera på med youtube. Men jag tänkte visa en grej!

Jo jag ska övertala mina föräldrar (mamma för pappa håller med mig) om att jag vill poerca mitt septum (mitten i näsan). Några i min klass ska pierca naveln när dom blir 15. Jag är ju 15 redan och jag vill inte ha hål i naveln för jag gillar inte det (det är fint på andra då men jag kan inte tänka mig det på mig själv) och så kan det göra on om man fastnar i nåt och jag tycker det gör ont bara att nån petar i min navel. Så jag kör på näsan. dom här är bara några från min önskelista:

      

 


Den lila vill jag helst ha, men det fanns bara en kvar. men jaa dom andra är ju oxå asgrymma!

+ Mamma sa att om jag håller mitt rum städat kanske hon funderar på det!!! Taggad jag ska beställa nån/några av dom kanske 2 st max. för att ta hål sen nån dag!!!!!!!

Snäääällaaaaaa maaaammmmmaaaaaaa!!!!!!!!!

  

Av Matilda - 28 mars 2013 22:15

Jag är kär. Men jag vet inte vad jag ska göra tänk on han inte gillar mig? Eller om han kanske faktiskt gillar mig? Jag vill inte förstöra vår vänskap. Vi är faktiskt riktigt bra vänner men aa. Jag vill inte bara "jag gillar dig jättemycket gillar du mig?" Och sen gör han inte det och allt blir bara awks. Det var typ det jag tänkte på. Åh just det jag har börjat med mustachgubbar! :{)

Av Matilda - 18 mars 2013 21:59

Yessssss! Äntligen 15 år då! Och jag vet att jag är dålig på att blogga mest för att jag inte har nåt att blogga om. Men idag blev jag 15 år!! Awesomeee! Så jag bjuder på en helt random bild.

Av Matilda - 15 mars 2013 20:01

Tja! Just nu sitter jag och Hanna och äter popcorn gummibjörnar och Kina snacks! Fedt asgrymt!


Hannas blogg: www.the-world-in-my-eyes.bloggplatsen.se

Av Matilda - 15 mars 2013 19:31

Tja! Just nu sitter jag och Hanna och äter popcorn gummibjörnar och Kina snacks! Fedt asgrymt!


Hannas blogg: www.the-world-in-my-eyes.bloggplatsen.se

Av Matilda - 13 mars 2013 22:00

Mitt liv blir långsamt sämre och sämre... Nånting som kan bli bättre? Bara typ nåt litet?

Av Matilda - 10 mars 2013 08:10

Hej! Förlåt sååå jättemycket att jag inte har bloggat så mkt just nu. Jag fixar ju för er överraskning. Men aa Frida åkte hem igår och jag är nästan klar med överraskningen. Jag bjuder på en bild på mitt sällskap som jag har just nu.

Av Matilda - 9 mars 2013 09:16

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat. Jag har inte haft ett bra tillfälle. Men ni ska få veta vad jag köpte igår så här kommer en lista:
Maybelline fit me foundation lindex 139kr
Stippling brush lindex 99kr
Pennvässare lindex 20kr
Maybelline one by one mascara i satin black lindex 149kr
Maybelline läppstift i peach juice på rea 50kr inte lokal affär
Dekorationsstenar 15kr inte lokal affär
2- pack burkar 10kr inte lokal affär
Topp 100kr halva priset från 199 Rut med flera
Och en nagelfil 10kr inte lokal affär.

Presentation


Hej! Mitt namn är Matilda, Och jag är 15 år. Jag har en youtube kanal och mina största intressen är:
*Smink/hår/kläder
*Fotboll
*Teater

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards